شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

اوکسین خبری

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

اشغال فلسطین توسط کیان صهیونیستی بزرگ‌ترین تهدیدِ جهان اسلام است

روحانی


رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه اشغال فلسطین توسط کیان صهیونیستی بزرگ‌ترین تهدیدِ جهان اسلام است، گفت: دولت جدید آمریکا تهدیدی خطرناک برای نظام حقوقی و صلح و امنیت جهانی است.



به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حسن روحانی در نشست فوق‌العاده سران سازمان همکاری اسلامی در استانبول، با ارائه شش ابتکار و پیشنهاد عملی، از همه مسلمانان و دولت های اسلامی خواست با وحدت در عمل و همکاری و همراهی در ساختن منطقه ای قویتر و پایدارتر، و دوری از منازعات بیهوده و فرساینده، زمینه پایان اشغالگری را فراهم ساخته و منطقه پهناور خاورمیانه و آسیای غربی را یکبار دیگر به مکان همزیستی ادیان ابراهیمی تبدیل کنند.


حجت الاسلام روحانی شامگاه جمعه خطاب به سران کشورهای اسلامی شرکت کننده در این اجلاس فوق العاده، با تاکید بر اینکه صهیونیستهای جنایتکار در مقابل چشم اشکبار جهانیان؛ با پایمال کردن کرامت انسانی و تحقیر همه ارزشها، جامعه جهانی را به مبارزه طلبیده اند، اظهارداشت: اگر رژیم صهیونیستی در احاطه کشورهای توسعه یافته و مردم سالار قرار گیرد و با یک امت متحد مواجه باشد، هرگز نخواهد توانست چنین آسوده خاطر به جنایات خود ادامه دهد.


متن سخنرانی روحانی به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم


جناب آقای اردوغان رییس محترم،


رئیسان محترم جمهور،


عالیجنابان،


خواهران و برادران،


در آغاز از برادر عزیزم؛ رئیس جمهور اردوغان بخاطر میزبانی این گردهمایی مهم در شرایط حساس کنونی سپاسگزاری میکنم.


برگزاری نشست فوق‌العاده سران سازمان همکاری اسلامی بلافاصله پس از برگزاری نشست فوق‌العاده کمیته فلسطینِ اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) در تهران در ۱۴ مه سال جاری، حاوی این پیام مهم است که امت اسلامی همانند ید واحده، در مقابله با بزرگ‌ترین تهدیدِ جهان اسلام یعنی اشغال سرزمین فلسطین توسط کیان صهیونیستی قد برافراشته‌است. صمیمانه امیدوارم که این نشست با بهره‌گیری از همفکری و توان کشورهای اسلامی بتواند منجر به اتخاذ راهکارهای عملی برای پایان بخشیدن به این بحران خطرناک و کمک فوری به ملت ستمدیده فلسطین به ویژه ساکنان مظلوم غزه شود.


امروز ما به سوگ آخرین پرده از جنایات هفتادساله نسلکشی بیگناهان در فلسطین نشستهایم. صهیونیستهای جنایتکار در مقابل چشم اشکبار جهانیان؛ با پایمال کردن کرامت انسانی و تحقیر همه ارزشها، جامعه جهانی را به مبارزه طلبیده اند. در حالی که صدها هزار بیگناه از ابتدایی‌ترین حقوق انسانی محرومند، رژیم صهیونیستی، نظام آپارتاید و قوم گرای خود را به دروغ، دموکراسی معرفی کرده و افراطی گری مذهبی حاکم بر خود را سکولاریسم می‌نامد و اندوهبارتر آنکه برخی کشورهای غربی نیز، تجاوزهای اشغالگران را توجیه می‌کنند.


در این شرایط دولت ایالات متحده امریکا سفارت خود را به بیت المقدس منتقل کرد. این اقدام خودسرانه و خلاف مصوبات بین المللی، به رژیم جنایتکار صهیونیستی، چراغ سبز داد تا مرتکب کشتار وحشیانه دیگری شود. کاخ سفید نشان داد که از نابودی پایه ها و قواعد نظم بین الملل هیچ ابایی ندارد و با زور، به جنگ حق می‌رود. درست چند روز پیش از انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، رئیس جمهور آمریکا ضربه دیگری را به امنیت بین المللی و اعتبار جامعه جهانی وارد کرد و از توافق هسته ای چندجانبه ای خارج شد که به تأیید شورای امنیت سازمان ملل رسیده است. این اقدام در ادامه خروج یکجانبه از برخی دیگر از توافقات مهم بین المللی نشان داد که دولت جدید آمریکا چه تهدید خطرناکی برای نظام حقوقی جهانی و صلح و امنیت جهانی بشمار می‌آید.


اما در مقابل، مقاومت مردمی دوشنبه سیاه نشان داد؛ که نسل جدید و جوان فلسطین، به حقوق خود آگاه است؛ که قصد ندارد از آن دست بکشد یا بر سر آن معامله کند؛ که با پایمردی می‌توان چهره خشونت بار غاصبان را عریان کرد و لحظات پایداری مؤمنان در صدر اسلام را به جهانیان نمایاند. فلسطین نشان داد که شایسته آرامش و دستیابی به همه حقوق مشروع خویش است.


این ایستادگی بر حق و صبر بر مصایب، باردیگر جوانه های امید و استقامت را در دل همه دوستداران فلسطین شکوفا کرد. امروز جبهه مقاومت محدود به مردان و زنان فلسطینی نیست و شامل شمار روزافزون آزادی خواهانی در سراسر جهان است که وجدان بیدارشان از این همه ظلم و جنایت به خشم آمده است.


خانمها، آقایان؛


اکنون وقت آن فرا رسیده است که از خود بپرسیم چگونه می‌توان دشمن صهیونیستی را برای همیشه، از تعرض به کیان و ناموس امت اسلام بازداشت؟ اگر به جای تحریمِ تنها گروهِ پیروز در برابر دولت اشغالگر، همه یکصدا پیام مقاومت را تکرار می‌کردند؛ اگر صهیونیستها به جای اطمینان از سکوت برخی و زمزمه های ذلت بار برخی دیگر، در مقابل خود، یک منطقه قدرتمند می‌دیدند، آیا جرأت اینگونه وحشیگری ها را پیدا می‌کردند؟


اگر اسرائیل در احاطه کشورهای توسعه یافته و مردم سالار قرار گیرد و با یک امت متحد مواجه باشد هرگز نخواهد توانست چنین آسوده خاطر به جنایات خود ادامه دهد.


در این زمینه پیشنهادات و ابتکاراتی به شرح زیر قابل بیان است:


۱- درخواست از سازمان ملل متحد برای برگزاری یک نشست ویژه مجمع عمومی برای رسیدگی به موضوع تصمیم غیرقانونی دولت آمریکا و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه باید پیشنهاد و پی‌گیری شود.


۲- تشکیل یک «گروه کارشناسی» متشکل از متخصصان حقوقی، سیاسی و اقتصادی ذیصلاح کشورهای عضو به منظور بررسی دقیق و تدوین راهکارهای مقابله با تصمیم غیرقانونی اخیر دولت آمریکا در سطوح بین‌المللی، منطقه‌ای و ملی.


۳- اتخاذ اقدامات سیاسی، اقتصادی و تجاری علیه دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی. از دولت‌های مسلمان و ملت‌های آزادیخواه جهان می‌خواهیم در راستای کمک به ملت فلسطین و مقابله با تصمیم مخرب ترامپ، در مناسبات سیاسی، اقتصادی و تجاری خود با دولت آمریکا تجدید نظر کرده و همچنین همه مناسبات خود را با رژیم غاصب صهیونیستی قطع نموده و کالاها و شرکت‌های صهیونیستی را تحریم کنند.


۴- ایجاد راهکارهای مناسب برای اقدام دسته جمعی در ارائه کمک های بشردوستانه به مردم فلسطین.


۵- زرادخانه هسته ای رژیم صهیونیستی خطر جدی برای صلح و امنیت بین المللی به ویژه در منطقه غرب آسیا است. عاری شدن این منطقه از سلاح های هسته ای که بارها توسط ایران پیشنهاد شد، باید در اولویت اقدامات کشورهای اسلامی قرار گیرد.


۶- اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس در تقویم همه کشورهای اسلامی به عنوان روز حمایت مردم مسلمان و همه آزادگان جهان از مردم فلسطین. و اعتراض به جنایات اسرائیل و حامیانش؛ این میراث امام خمینی(ره) است که موثرترین روش مبارزه را بسیج امت اسلامی علیه صهیونیست ها معرفی نمود.


ما می‌توانیم با وحدت در عمل و همکاری و همراهی در ساختن منطقه ای قویتر و پایدارتر و دوری از منازعات بیهوده و فرساینده، زمینه ساز پایان اشغالگری باشیم و منطقه پهناورخاورمیانه و آسیای غربی را یکبار دیگر به مکان همزیستی ادیان ابراهیمی تبدیل کنیم.


در این مسیرِ عزت بخش که هدف آن حراست از کرامت انسانی است بی گمان یاری الهی را با خود خواهیم داشت که این وعده قطعی الهی است: ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.


mehrnews.com/news/4300029

حرکت ­قطارهای رجا بر اساس ساعت رسمی کشور انجام خواهد پذیرفت

قطار

با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور از ساعت ۲۴ اول فروردین ۱۳۹۷، همه قطارهای مسافری رجا طبق ساعت رسمی کشور حرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر از همه مسافران درخواست کرد: به علت نبود امکان تأمین جا برای جاماندگان از قطار و برای انجام امور مربوط به کنترل بلیت، طوری برنامه‌ریزی کنند که یک ساعت قبل از حرکت قطار در ایستگاه راه‌آهن حاضر باشند.



مسافران در طول سفر با قطار باید شناسنامه یا کارت شناسایی معتبر را همراه و در دسترس داشته باشند تا در صورت درخواست مأموران، آن را ارائه دهند.


همه مسافران قطارهای مسافری رجا بدون محدودیت سنی از بدو ورود به ایستگاه مبدأ تا رسیدن به ایستگاه مقصد در برابر حوادث، تحت پوشش بیمه هستند.


هموطنان گرامی برای کسب هر گونه اطلاعات در خصوص سفر با قطارهای رجا می‌توانند با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن ۱۵۳۹ (شبانه روزی و از سراسر کشور) تماس یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.


https://www.mehrnews.com/news/4256476/

دشمنی سرخ- آبی ۵۰ ساله شد

حمیدرضا صدر به حال و هوای بهار 1347 بازگشته، به فوتبال تب زده پنجاه سال پیش، به نخستین نبرد تاج / استقلال - پرسپولیس، به اولین قهرمانی ایران در آسیا...


پنجاه، پنجاه، پنجاه... یکی از آن اعداد مرعوب کننده، یکی از آن ارقام تکرار شونده. پنجاه سال یعنی "نیم قرن"، یعنی منکوب شدن برابر عقربه زمان... و اگر با سپری کردنش زنده مانده باشی یعنی دهن کجی به مرگ...




بهار 1347 را فراموش نکردیم، هرگز، هیچ وقت. بهاری که فوتبال ایران هم در زمینه باشگاهی ورق خورد و هم در قلمرو نبردهای ملی. هم دفتر پر تب و تاب ترین نبردهای باشگاهی گشوده شد و هم تیم ملی به بام آسیا پرواز کرد...



نوروز 1347 را با خیلی چیزها به یاد سپردیم. با خبر کشته شدن یوری گاگارین روسی، نخستین فضانورد جهان در سی و چهار سالگی اش طی یک پرواز دیگر. با جدا شدن محله گیشا در شمالغرب تهران از ردیف تپه ماهور های ملی و قرار گرفتن در سیاهه محله های تهران. با سفر پل مک کارتنی یکی از اعضای گروه بیتلز و نامزدش به تهران. با حضور مارگریت دوراس نویسنده "هیروشیما عشق من" در انجمن ایران و فرانسه...



نوروز 1347 را با تب و تاب های فوتبالی سپری کردیم. با دعوت شدن جلال طالبی بازیکن دارایی و پرویز قلیچ خانی بازیکن کیان به بازی در تیم منتخب آسیا، با هیاهوی پرداخت هزینه سفرشان... با تیمسار پرویز خسروانی رئیس جدید سازمان تربیت بدنی و تفریحات سالم ایران که رئیس باشگاه تاج هم بوده، با سرهنگ مصطفی مکری رئیس فدراسیون فوتبال که در باره کیفیت نامناسب زمین امجدیه با مهندسین کشاورزی به جدل پرداخته، با نامه سرگشاده تلخ علی اصغر محب رئیس باشگاه دارایی، به تیمسار خسروانی و اعلام خبر انحلال باشگاهش...



نوروز 1347 را با دورخیز تیم ملی برای جام ملت های آسیا که یک ماه بعد در اردیبهشت برگزار خواهد شد سپری کردیم، با محمود بیاتی مربی تیم ملی، با دکتر امیر مسعود برومند به عنوان نایب رئیس فدراسیون، با داود نصیری به عنوان رئیس کمیته انتخاب بازیکنان تیم ملی، با تب انتخاب بازیکنان...



نوروز 1347 در شانزده فروردین به نخستین دیدار تاج - پرسپولیس رسید. علی عبدو رئیس باشگاه پرسپولیس با انحلال شاهین، پسران دکتر عباس اکرامی را به باشگاهش برده و پرویز دهداری، شاهینی سابق را روی نیمکت نشانده بود. پرسپولیسی ها به رنگ سرخ روی می آوردند. لباس اولیه شان شبیه لباس آرسنال بود، آمیزه سرخ و سپید با آستین های سپید. رنگ سرخ از نوع پرسپولیسی اش پا به فرهنگ ورزشی ایران گذاشت. می گفتند رنگ قرمز، گرم ترین رنگ است و کنار زرد و آبی، مادر رنگ ها. می گفتند آنهایی که تمایل به پوشیدن لباس قرمز دارند جاه طلب هستند و پویا. لبالب از انرژی. افرادی هستند موفق، شجاع، برونگرا. گفته اند قدرت رهبری دارند. قرمز رنگ خون است، نماد شجاعت و فداکاری. رنگی بازتابنده تکیه انسان بر باورهایی تا حد گذشتن از جان. می گفتند نور قرمز باعث تحریک قلب و گردش خون می شود و احساسات آدمی را تحریک و گردش خون را فعال می کند. قرمز یعنی انرژی، گرما، حادثه، خوش بینی، عشق آتشین...



تاجی ها به جامه آبی روی می آوردند، به یکی از سه رنگ اصلی. رنگ آسمان، رنگ دریا، رنگ بهشت. نشان‌دهنده آرامش، ایمان، آرزو و خلاقیت. آبی رنگ آرامش و صفای آب. آبی نشانه تقدس و پاکی. جامه مریم مقدس آبی رنگ بوده. رنگ پاکی، صداقت، راستی و الهه آناهیتا . آبی رنگ سفرهای ذهنی. آبی به درون انسان نگریسته. بیان کننده حالات درونی است که با اعصاب گره خورده. آبی رنگ ایمان و آرامش. نشانه وفاداری. نشانه تنهایی. گفته اند رنگ آبی، ضمیر ناخود‌آگاه را به بیرون هدایت می‌کند. گفته اند رنگ آبی آگاهی انسان را بیشتر می کند...



تاج و پرسپولیس سه روز پس از سیزده بدر به مصاف هم رفتند. بازی سرسری و بی هدفی را ارائه دادند و آه از دل همه برآوردند. مقدمه تاریخی نه حسی داشت، نه حالی. دیباچه تب های تند، سرد بود و یخ، بی اثر و خنثی. داریوش مصطفوی که از تهرانجوان راهی تاج شده یکی از معدود بازیکنانی بود که جانانه بازی کرد و دروازه هادی طاووسی سنگربان پرسپولیس را دو سه باری نشانه رفت. حسین فرزامی و مرتضی شرکاء از قدیمی های تاج هم بهتر از همتایان شان دنبال توپ دویدند. حسین کلانی و جعفر کاشانی در صف پرسپولیسی ها پرشورتر بازی کردند... ولی بازی که سرد آغاز شده، سرد هم به پایان رسیده: صفر صفر. با این وصف تاریخ رقابت های باشگاهی ایران در آن شانزدهمین روز فروردین 1347 ورق خورد، برای همیشه.



نوروز 1347 سپری شد و رقابت های جام ملت های آسیا در اردیبهشت تب زده از راه رسید. در تهران، در امجدیه. اولین قهرمانی تیم ملی در آسیا به چنگ آمد و بهار 1347 را فراموش نشدنی کرد، برای همیشه.

http://www.varzesh3.com/

کمیته انضباطی هافبک ازبکستانی استقلال را یک جلسه محروم کرد!

جباروف - کمال کامیابی نیا

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که پیش از این هافبک ازبکستانی استقلال را تا اطلاع ثانونی محروم کرده بود، در رای نهایی مهربان شد.


به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز رای خود را در مورد پرونده سرور جباروف صادر کرد و بر این اساس بازیکن ازبکستانی تیم استقلال یک جلسه از همراهی تیمش محروم شده است. بنابراین جباروف در بازی استقلال با سایپا درهفته نوزدهم لیگ برتر غایب خواهد بود.

https://www.mehrnews.com/news/4194670/

روستاگردی زمینه ساز رونق گردشگری بام ایران

روستاهای چهارمحال و بختیاری - کراپ‌شده

شهرکرد- روستاگردی از مهمترین ظرفیت های بخش گردشگری به شمار می رود که توسعه این بخش در استان چهارمحال و بختیاری ضروری است و باید از این ظرفیت برای رونق گردشگری بهره گرفت.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: چهارمحال و بختیاری یکی از استان های جنوب غربی زاگرس است که به واسطه شرایط توپوگرافی خاص دارای شرایط آب و هوایی منحصر به فرد و مناطق بکر و دیدنی بیشمار است.



بارش های قابل توجه برف و باران زمینه ساز فعال شدن آبشارها و رودخانه های بیشمار در این استان شده است. وجود جنگل های بلوط در این استان از دیگر جاذبه های گردشگری است که سبب شده این استان در میان استان های جنگل نشین نیز قرار بگیرد.


این استان حدود ۹۰۰ روستا دارد که دارای جمعیت‌های کم‌وزیاد هستند و هرکدام از این روستاها جذابیت‌های گردشگری خاص خود را دارند.


برخی روستاهای چهارمحال و بختیاری در میان جنگل های بلوط قرار گرفته اند که معماری خانه ها و نحوه زندگی مردم وابسته به جنگل است. برخی دیگر از روستاها در ارتفاعات استان و در نقاط برف گیر قرار دارند که زندگی آنها وابسته به مراتع است.




برخی دیگر از روستاهای چهارمحال و بختیاری در کنار رودخانه ها هستند و زندگی این روستائیان وابسته به آب رودخانه است. نحوه فعالیت روستائیان با توجه به محل زندگی و اشتغال آنها به شغل های برنج کاری، دامداری، باغداری و... متفاوت است.


زیبایی های طبیعی روستاها و نحوه فعالیت روستائیان از مهمترین جذابیت های گردشگری در مناطق روستایی است که می تواند زمینه ساز توسعه بخش گردشگری در چهارمحال و بختیاری باشد.


در بسیاری از روستاهای چهارمحال و بختیاری جدا از ظرفیت معماری زیبا و جذابیت های گردشگری مختلف، قلعه های تاریخی وجود دارد که بر جذابیت های گردشگری افزوده است.


به عنوان مثال در روستاهای دزک، هوره، سورک و ... قلعه های تاریخی وجود دارد .


هر منطقه چهارمحال و بختیاری روستاهایی با جذابیت های متفاوت دارد که می تواند زمینه ساز توسعه بخش گردشگری روستایی باشدکارشناس بخش گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری به خبرنگار مهر گفت: هر منطقه چهارمحال و بختیاری، روستاهایی با جذابیت های متفاوت دارد که می تواند زمینه ساز توسعه بخش گردشگری روستایی شود.


سجاد حسینی اظهار داشت: به عنوان مثال قرار گرفتن روستاهای شهرستان سامان چهارمحال و بختیاری در کنار رودخانه زاینده رود و باغات گسترده میوه در این منطقه موجب شده زیباترین روستاها پدید آیند که مشابه آنها در کمتر نقطه ای از کشور مشاهده می شود.


وی اظهار داشت: در شهرستان کوهرنگ، روستاها در کنار آبشارها و چشمه ها و رودخانه ها ایجاد شده اندکه زیبایی آنها غیر قابل توصیف است.


حسینی ادامه داد: در شهرستان لردگان، بیشتر روستاها در جنگل قرار دارند که این ظرفیت موجب شده زندگی این روستائیان وابسته به جنگل باشد.


کارشناس بخش گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توسعه بخش گردشگری در روستاها نیازمند مشارکت روستائیان در این زمینه است، اظهار داشت: ورود گردشگر و توریست در روستاها موجب رونق بخش صنایع دستی، ایجاد شغل و افزایش درآمد روستائیان می شود.




وی ادامه داد: توسعه بخش روستاگردی در چهارمحال و بختیاری موجب کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها و حاشیه نشینی می شود.


این فعال در بخش گردشگری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه معرفی جذابیت های گردشگری روستایی توسط رسانه ها ضروری است، اظهار داشت: ورود نخستین گردشگرها به روستاها زمینه ساز توسعه روستاگردی در استان چهارمحال و بختیاری است.


وی ادامه داد: باید از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه گردشگری در روستاها بهره گرفت.


وی اظهار داشت: توسعه زیرساخت ها در بخش روستاگردی در روستاها باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.


روستاهای چهارمحال و بختیاری از زیباترین روستاهای کشور به شمار می روند که ورود گردشگری زمینه ساز توسعه و ایجاد شغل در آنها می شودمدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جذابیت های گردشگری در چهارمحال و بختیاری بیشمار هستند که از مهمترین ظرفیت های گردشگری این استان روستاها هستند.


بهمن عسگری سوادجانی عنوان کرد: روستاهای چهارمحال و بختیاری از زیباترین روستاهای کشور به شمار می روند که ورود گردشگری زمینه ساز توسعه و ایجاد شغل در آنها می شود.


وی اظهار داشت: در راستای توسعه بخش گردشگری روستایی چهارمحال و بختیاری، راه اندازی اقامتگاه های روستایی در این استان مورد توجه قرار گرفته است.


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: افزایش تعداد خانه های مسافر روستایی در چهارمحال و بختیاری از مهمترین اقدامات برای توسعه بخش روستاگردی در چهارمحال و بختیاری بوده است.




وجود ۱۰۵ خانه مسافر در روستاهای چهارمحال و بختیاری


وی ادامه داد: در حال حاضر خانه های مسافر در روستاهای استان چهارمحال و بختیاری از ۶۶ خانه به ۱۰۵ خانه مسافر افزایش یافته است.


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره روستاگردی در روستاهای تاریخی استان از دیگر اقدامات در این استان برای معرفی روستاها است، ادامه داد: برگزاری جشنواره در روستای «یاسه چای» برای معرفی روستا و ورود مسافر و گردشگر یکی از اقدامات میراث فرهنگی در این استان بوده است.


بهمن عسگری گفت: توسعه روستاگردی نیازمند مشارکت روستائیان است که باید در این زمینه با جدیت وارد شوند و دولت نیز در این راستا حمایت های لازم را انجام دهد.

https://www.mehrnews.com/

هفته سرنوشت برای رسیدن به جام جهانی 2018

رقابت برای حضور در جام جهانی 2018 تقریبا به پایان خود رسیده و تاکنون حضور روسیه و 11 تیم دیگر در این رقابت ها قطعی است.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های مقدماتی جام جهانی به حساس ترین مراحل خود رسیده و در طی چند روز آینده، چهره بیشتر تیم های حاضر در جام جهانی آینده مشخص خواهد شد. در اینجای نگاهی خواهیم داشت به شرایط جدول قاره های مختلف و تیم های صعود کرده و تیم هایی که همچنان از شانس صعود برخوردارند:


آسیا– 46 تیم برای 4.5 سهمیه می‌جنگند

تیم‌های صعود کرده: ایران، ژاپن، کره جنوبی، عربستان سعودی

تنها تیم‌هایی که از آسیا تکلیفشان مشخص نیست، دو تیم سوریه و استرالیا هستند که دیدار رفت پلی آف را برگزار کرده اند که با تساوی 1-1 به پایان رسید و دیدار برگشت روز سه شنبه در سیدنی برگزار می‌شود. برنده این دیدار با برنده پلی آف کونکاکاف بازی خواهد کرد و تکلیف صعود کننده مشخص خواهد شد. استرالیا با 5 بازیکن انگلیسی الاصل، در سه دوره اخیر جام جهانی حضور داشته و شانس بیشتری برای صعود دارد.


اروپا– 54 تیم برای 13 سهمیه می‌جنگند

تیم‌های صعود کرده: آلمان – اسپانیا – بلژیک - انگلیس

موضوع اروپا با دیگر قاره ها کمی متفاوت است. تعداد سهمیه بالای این قاره باعث شده تا رقابت های آن بسیار جذاب شود. 54 تیم این گروه در قالب 9 گروه 6 تیمی تقسیم شده اند و تمامی تیم‌های برتر این 9 گروه مستقیما به جام جهانی صعود می‌کنند. سپس از بین تیم‌های این 9 گروه، 8 تیم برتر انتخاب شده و راهی پلی آف می‌شوند. در حال حاضر فرانسه برای قطعی کردن صعود خود به جام به پیروزی مقابل بلاروس در روز سه شنبه نیاز دارد و این در حالیست که سوئد با یک امتیاز اختلاف در تعقیب آنهاست و هر گونه لغزشی ممکن است فرانسه را راهی پلی آف کند. سوئیس نیز صدرنشین گروه B رقابت هاست و با یک تساوی، حضورش در جام جهانی قطعی خواهد بود و پرتغال با 3 امتیاز اختلاف در تعقیب آنهاست و احتمالا رونالدو و هم تیمی‌هایش برای حضور در جام جهانی باید در پلی آف بازی کنند.


این احتمال وجود دارد تیم‌های قدرتمندی مثل ولز و کرواسی راهی پلی آف شوند و در آنجا با تیم‌هایی مثل ایتالیا روبرو شوند و یکی از این تیم‌ها از صعود باز بماند. اما مهم ترین تیمی که از اروپا، از صعود به جام بازمانده، هلند است که حذفش قطعی شده است. حتی دیک ادووکات نیز نتونست شرایط تیم سوم جام جهانی برزیل را بهبود ببخشد و لاله ها مثل یورو، از حضور در جام جهانی بازماندند.

آمریکای شمالی- 35 تیم برای 2.5 سهمیه می‌جنگند

تیم‌های صعود کرده: مکزیک- کاستاریکا

کاستاریا روز یکشنبه میزبان هندوراس بود و با تساوی در این دیدار حضورش در روسیه را تضمین کرد. هندوراس نیز که در رده پنجم قرار دارد، می‌داند کسب هر امتیازی در این بازی، شانس حضورشان در جام جهانی را زنده نگه خواهد داشت.

آخرین دیدارها روز سه شنبه برگزار خواهند شد و در صورتی که آمریکا موفق به شکست تریندیداد و توباگو شود، مستقیما به روسیه خواهد آمد. پاناما که در رده چهارم قرار دارد، همچنان به صعود امیدوار است. آنها روز سه شنبه به مصاف کاستاریکا می‌روند.


آفریقا- 54 تیم برای 5 سهمیه می‌جنگند.

تیم‌های صعود کرده: نیجریه

نیجریه با 4 مهاجم لیگ برتری – احمد موسی، الکس آیووبی، کلیچی ایهیناچو و ویکتور موزس- عملکرد خوبی داشته و این آیووبی آرسنال بود که با گلزنی مقابل زامبیا، حضور آنها در جام جهانی را قطعی کرد. هر 5 صدرنشین 5 گروه، سهمیه حضور در جام جهانی را کسب خواهد کرد. ئر حال حاضر، تونس، ساحل عاج و مصر شانس خوبی دارند. گروه D همچنان نامشخص است ، سنگال یک امتیاز با کیپ ورد و بورکینا فاسو اختلاف دارد. الجزایر و کامرون، قهرمان آفریقا از صعود به جام جهانی بازمانده اند و حضور غنا نیز نامشخص است.


آمریکای جنوبی- 10 تیم برای 4.5 سهمیه می‌جنگند

تیم‌های صعود کرده: برزیل

جدا از برزیل که با درخشش نیمار راهی روسیه شد، دیگر تیم‌ها رقابت بسیار نزدیکی با هم دارند. در حالی که تنها یک دور از رقابت ها باقی مانده، انتظار می‌رود اروگوئه با 28 امتیاز بتواند سهمیه را کسب کند.

شیلی که 26 امتیاز دارد، باید در خارج از خانه به مصاف برزیل برود، کلمبیا با 26 امتیاز رقیب پرو خواهد بود، پرو 25 امتیاز دارد و آرژانتین با 24 امتیاز، باید با اکوادور دیدار کند و پاراگوئه نیز با 24 امتیاز میزبان ونزوئلا خواهد بود. بدین ترتیب، 5 تیم برای 3 جایگاه و یک پلی آف در رقابت هستند. احتمال اینکه لیونل مسی را در جام جهانی بعد در روسیه نببینیم، به هیچ وجه دور از ذهن نیست.


اقیانوسیه- 11 تیم برای 0.5 سهمیه می‌جنگند

نیوزلند بیش از هر تیمی شانس صعود به پلی آف را دارد. آنها با کسب پیروزی 8-3 در دو دیدار رفت و برگشت مقابل جزایر سالومون، حالا در آستانه صعود به پلی آف هستند. تنها چیزی که بین آنها و رویای سومین حضور در جام جهانی فاصله دارد، تیم کیویس و دیدار پلی آف است. نیوزلندی ها در صورت حضور در پلی آف، باید با نماینده آمریکا جنوبی روبرو شوند که این احتمال وجود دارد لیونل مسی و یارانش برای صعود به روسیه مقابل انها قرار بگیرند.

http://www.varzesh3.com/

فیلم «مالاریا» در روسیه ۲ جایزه برد/ تقدیم جایزه به شهید حججی

مسعود ردایی

در مراسم اختتامیه دهمین فستیوال بین المللی اورنبورگ ٢٠١٧ روسیه جایزه بهترین فیلم به مسعود ردایی تهیه کننده فیلم «مالاریا» و جایزه بهترین بازیگر زن فستیوال به ساغر قناعت اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعودردایی تهیه کننده مالاریا در مراسم اهدای این جایزه ضمن تشکر از رییس جشنواره و همکارانش و هیات داوران و استقبال تماشاگران روسی و میهمان نوازی مردم شهر اورنبورگ، بیان کرد: برنده و قهرمان واقعی، مردمان صلح طلب کشورم ایران و جوانان سرافرازش چون شهید محسن حججی هستند که من دراینجا نسبت به آنان ادای احترام و این جایزه را تقدیمشان می‌کنم.

در این مراسم آذرخش فراهانی بازیگر و آهنگساز فیلم به نیابت از ساغر قناعت جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.

http://www.mehrnews.com/

-
-

*

**

*

*

-

-

-

--

-

.

کارت ویزیت لایه باز سالن زیبایی سالن زیبایی طرح لایه باز کارت ویزیت سالن زیبایی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه زنانه psd دانلود کارت ویزیت آرایشگاه زنانه کارت ویزیت آرایشگاه زنانه نمونه کارت ویزیت اراشگاه زنانه طرح لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه زنانه

بهترین پنل اس ام اس بهترین نوع پنل اس ام اس برترین پنل اس ام اس ویژگی بهترین پنل اس ام اس دکمه فراخوان دکمه فراخوان بنر button call to action دکمه فراخوان چیست انواع تبلیغات انواع تبلیغات در ایران انواع روش های تبلیغات روش های تبلیغات اینرتنتی سامانه پیامک ارسال پیامک سامانه ارسال پیامک پنل اس ام اس تبلیغات بنری رایگان تبلیغات رایگان در سایت های پربازدید روش تبلیغات بنری رایگان کارت ویزیت لایه باز بیمه پاسارگاد کارت ویزیت بیمه پاسارگاد دانلود طرح لایه باز بیمه پاسارگاد نقشه ایران دانلود نقشه ایران طرح لایه باز نقشه ایران طرح لایه باز نقشه ایران به تفکیک استانی نقشه ایران psd


.

از «پیشتازی چین و امارات در صادرات کالا به ایران» تا «تورم و نقدینگی در ایستگاه 10.3 درصد و 1264 هزا

در پیمانه اقتصادی، هر روز بسته ای خبری از مطالب اقتصادی با اهمیت و مهم روز، همچون تغییرات در بازار آزاد ارز، انرژی، بازار طلا، سکه، نفت و ... تا خبرها و اتفاقات جذاب اقتصادی را گردآوری می کنیم.


به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ این پیمانه موضوعاتی همچون یورو در بازار آزاد ارز بالاتر 4500 تومان، کاهش ارزش دلار به کمترین میزان سیزده ماه گذشته، ثبات تقریبی قیمت نفت پس از رشد چشمگیر روز چهارشنبه، پیوستن کویت به طرح کاهش تولید نفت، ورود گوگل به صنعت انرژی هسته‌ای، دوران ثبات قیمت جهانی طلا تا پایان امسال، قیمت گوشت در قصابی‌ها همچنان بالاست و رکورد پژو ـ سیتروئن با افزایش 6/ 3 درصد سود خالص را در بر دارد.




یورو در بازار آزاد پایان هفته به 4500 تومان هم رسید!


در پایان معاملات بازار آزاد روز پنجشنبه، شاهد ادامه افزایش قیمت دلار آمریکا، یورو و درهم امارات بودیم. دلار آمریکا در بیشتر زمان ها بر اساس سامانه نظارت ارز، به رقم 3800 تومان هم نزدیک شد، ولی یورو توانست در اکثر زمان کاری بازار امروز، بالاتر از 4400 تومان فروخته شود و حتی در دو زمان ثبت شده بیشتر از 4500 تومان نیز قیمت گذاری شد؛ بنابراین، در آخرین روز معاملات بازار ارز در هفته نخست مرداد، هر دلار آمریکا با رشد 53 ریال نسبت به روز قبل، به طور میانگین به قیمت 37 هزار و 907 ریال فروخته شد. هر یورو نیز با افزایش 291 ریال همراه بود و در پایان روز پنج شنبه، به رقم میانگین فروش 44 هزار و 215 ریال رسید. همچنین هر درهم امارات در بازار آزاد، 10 هزار و 429 ریال قیمت گذرای شد که نسبت به روز چهارشنبه، 11 ریال گران تر فروخته شد.


از «پیوستن کویت به طرح کاهش تولید نفت» تا «تورم و نقدینگی در ایستگاه 10.3 درصد و 1264 هزار میلیارد تومان»


کاهش ارزش دلار به کمترین میزان سیزده ماه گذشته


پس از بی‌نتیجه ماندن برنامه افزایش نرخ بهره در آمریکا ارزش سهام بازارهای بورس آسیا به بیشترین میزان یک دهه گذشته رسید. ارزش دلار آمریکا نیز به کمترین میزان سیزده ماه گذشته افت کرد. بر اساس این گزارش ارزش سهام نیکی ژاپن 15 صدم درصد، تاپیکس ایندکس 37 صدم درصد، هانگ‌سنگ 69 صدم درصد، سی‌اس‌آی 4 صدم درصد، اس اند پی 14 صدم درصد، افزایش یافت. روز چهارشنبه فدرال رزور آمریکا پس از دو روز نشست برای بالا بردن نرخ بهره در این کشور به نتیجه‌ای نرسید. کارشناسان رشد اندک اقتصادی آمریکا را عامل به نتیجه نرسیدن افزایش نرخ بهره عنوان کردند. پس از آن بازارهای بورس اوراق قرضه و تمام کمدیتی‌ها افزایش قیمت پیدا کردند. آلن روسکی کارشناس فارکس در دویچه گفت: «بزرگ‌ترین مشکل دلار این است که نمی‌توان از سوی فدرال رزور آمریکا انتظار کمک برای آن تصور کرد. نظرخواهی رویترز نشان می‌دهد که بسیاری از سرمایه‌گذاران همچنان امیدوار هستند که بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را در دسامبر افزایش دهد، اما بسیاری تصور دارند برای افزایش نرخ بهره در آمریکا هنوز مسیر طولانی وجود دارد. به گزارش فارس، پس از تصمیم بانک مرکزی آمریکا ارزش دلار در برابر سبد دیگری از ارزها به کمترین میزان 13 ماه گذشته یعنی 93.152 رسید.


پیشتازی چین و امارات متحده عربی در صادرات کالا به ایران


مجموع صادرات و واردات ایران در چهار ماه نخست سال جاری به ۲۹ میلیارد و ۲۷۲ میلیون دلار رسید که ۶ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است. گمرک ایران اعلام کرد: در این مدت، تمایل کشورهای صادرکننده کالا برای افزایش صادرات به ایران رشد داشته و در نهایت 15 میلیارد و 813 میلیون دلار انواع کالا وارد کشور شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 24درصد افزایش نشان می دهد. عمده ترین دلایل افزایش واردات به خودرو و قطعات منفصله خودرو، کالاهای سرمایه ای و برخی کالاهای اساسی مربوط می شود. همچنین عمده‌ترین خریداران کالاهای ایرانی در چهار ماهه نخست سال‌جاری به ترتیب شامل چین به ارزش 2 میلیارد و 841 میلیون دلار، عراق با 2 میلیارد و 52 میلیون دلار، امارات متحده عربی با 2 میلیارد و 37 میلیون دلار، جمهوری کره با یک میلیارد و 400 میلیون دلار و هند با 926 میلیون دلار بوده است و کشورهای عمده صادرکننده کالا به ایران در مدت یادشده به ترتیب شامل کشورهای چین با 3 میلیارد و 495 میلیون دلار، امارات متحده عربی با 2 میلیارد و 992 میلیون دلار، جمهوری کره با یک میلیارد و 74 میلیون دلار، هند با 891 میلیون دلار‌ و ترکیه بوده است.


ثبات تقریبی قیمت نفت پس از رشد چشمگیر روز چهارشنبه


روز پنجشنبه بهای نفت اندکی کاهش یافت. این در حالی است که در روز چهارشنبه قیمت نفت به بالاترین نرخ خود در ۸ هفته گذشته رسید. قیمت نفت در روز چهارشنبه به دلیل کاهش شدید در موجودی نفت آمریکا و در نتیجه قوت گرفتن انتظارات برای تعادل یافتن بازار، افزایش چشمگیری یافت و به بالای ۵۰.۵ دلار رسید. قیمت آتی نفت خام برنت بین الملل، نسبت به قیمت بسته شده در روز گذشته، ۹ سنت کاهش یافت و این نفت در بازار بشکه‌ای ۵۰.۸۸ دلار معامله شد، این در حالی است که معاملۀ آتی نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۸ سنت کاهش، بشکه‌ای ۴۸.۶۷ دلار صورت گرفت.


پیوستن کویت به طرح کاهش تولید نفت


پس از آنکه عربستان سعودی از تولیدکنندگان اوپک خواست تا نفت کمتری از چاه های خود استخراج کنند، حالا کویت نیز در کاهش تولیدات نفتی خود به کشورهایی مانند امارات متحده پیوسته است. به گزارش بلومبرگ، شرکت نفت کویت روز چهارشنبه گفت که با مشتریان خود در ایالات متحده موافقت کرده است تا میزان فروش نفت در سال 2017 را کاهش دهد. این خبر یک روز پس از آن اعلام شد که وزیر انرژی امارات یعنی سهیل المزروعی گفت که شرکت ملی نفت ابوظبی، در ماه سپتامبر ، 10 درصد از صادرات نفت خام خود را کاهش می دهد. کمپانی کویتی در بیانیه ای گفت: "توافق کویت با اوپک منجر به کاهش تولید و در نتیجه کاهش صادرات آن شده است. او همچنین اعلام کرد: "بازار آمریکا بیشتر تحت تأثیر این کاهش قرار گرفته است.”

http://tabnak.ir/

-

--

-

-

-

-

-

--

کارت ویزیت لایه باز سالن زیبایی سالن زیبایی طرح لایه باز کارت ویزیت سالن زیبایی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه زنانه psd دانلود کارت ویزیت آرایشگاه زنانه کارت ویزیت آرایشگاه زنانه نمونه کارت ویزیت اراشگاه زنانه طرح لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه زنانه

بهترین پنل اس ام اس بهترین نوع پنل اس ام اس برترین پنل اس ام اس ویژگی بهترین پنل اس ام اس دکمه فراخوان دکمه فراخوان بنر button call to action دکمه فراخوان چیست انواع تبلیغات انواع تبلیغات در ایران انواع روش های تبلیغات روش های تبلیغات اینرتنتی سامانه پیامک ارسال پیامک سامانه ارسال پیامک پنل اس ام اس تبلیغات بنری رایگان تبلیغات رایگان در سایت های پربازدید روش تبلیغات بنری رایگان کارت ویزیت لایه باز بیمه پاسارگاد کارت ویزیت بیمه پاسارگاد دانلود طرح لایه باز بیمه پاسارگاد نقشه ایران دانلود نقشه ایران طرح لایه باز نقشه ایران طرح لایه باز نقشه ایران به تفکیک استانی نقشه ایران psd

همه چیز برای برچیدن پل گیشا آماده است، الا کندن چاه متناسب!

برای ایمن‌سازی معبری که روزانه انبوهی از شهروندان از آن عبور می‌کنند چه باید کرد؟ کمی در این باره تعمق کنید و بعد راهکاری را بخوانید که مدیران شهری در تهران برایش یافته‌‌اند و در حال اجرایش هستند.


به گزارش «تابناک»، از جمله مشکلات مهمی که کلانشهر تهران با آن دست به گریبان است و زندگی در پایتخت را بسیار دشوار کرده، معضلات ترافیکی است. معضلاتی کهنه که دست کم یک بار پیه آن به تن تمامی ایرانیان خورده و دایر کردن کارگاه های فراوان ساخت و ساز در این شهر را موجه جلوه داده است. آنقدر که تردد در سطح تهران به عبور از یک کارگاه بزرگ ساختمانی بی شباهت نیست.



پروژه هایی که هنوز یکی‌شان فرجام نیافته، بعدی کلید می‌خورد و آنقدر شمارشان زیاد است که بعید است حتی مسئولان شهری بتوانند شمارشی از آنها ارائه دهند. کارگاه های عمرانی که عمر کارایی محصولات برخی شان حتی چند سال هم نیست و نه تنها نمی‌توانند از مشکلات ترافیکی شهر بکاهند، که گاه بر ابعاد مشکلات می‌افزایند.


وضعیتی که برای نشان دادنش می‌توان مثال های فراوانی ردیف کرد اما هرگز موجب نشده و نمی‌شود که رویه ها در این خصوص تغییر کرده و اندکی به استانداردهای جهانی نزدیک شویم. به آن چیزی که در کشورهای توسعه یافته یا در حال توسعه برای حل مشکلات ترافیکی رخ می‌دهد و به گونه‌ای برنامه ریزی می‌شود که کمترین آسیب را به همراه داشته باشد.


به عبارت بهتر، اگر در هر جای جهان پروژه‌های راه سازی برای حل مشکلات ترافیکی تدارک دیده می‌شوند و به گونه پیش می‌روند که در زمان اجرای پروژه، بر مشکلات ترافیکی افزوده نشود، در کشورمان گویی هدف چیز دیگری‌ست، آنقدر که افزوده شدن بر گره های کور ترافیکی امری عادیو جز لاینفک پروژه به حساب می‌آید و کسی از این بابت ناراحت نیست.


برای مثال می‌شود به یکی از پروژه‌های ترافیکی اشاره کرد که به تازگی در تهران آغاز شده و هدف از آن، حل معضل ترافیکی قدیمی در یکی از معابر مهم تهران است؛ معضل تردد از پل نصر (بخوانید "پل گیشا") که زمان بسیار زیادی از آنهایی که قصد جابجایی از محدوده های مرکزی شهر (حوالی میدان فاطمی و مناطق پیرامونی) به غرب تهران را دارند، تلف می‌کند و با اجرای چند پروژه ترافیکی در نزدیکی آن نیز رفع نشده تا حالا تصمیم به برچیدن این پل و جایگزینی آن با یک زیرگذر گرفته شود.


تصمیمی که علیرضا جاوید، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران دلیل اتخاذ آن را بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته روی این پل و به نوعی مردود شدن سازه آن در بررسی‌ها عنوان می‌کند. موضوعی که اگر از بحث بر سر امکان یا عدم امکان ایمن سازی و توسعه این پل گذشته و تمام و کمال آن را بپذیریم، بر اساس آن الزام به برچیدن این سازه قدیمی و نامطمئن بسیار شفاف می‌شود اما برای برچیدن این سازه ناایمن و جایگزینی آن با یک سازه جدید چه باید کرد؟ پاسخ مسئولان به این سوال بسیار جالب توجه است.


آن گونه که وضعیت پروزه نشان می‌دهد، یکی از گام های نخست مسئولان برای این جابجایی سازه ای، برچیدن پل گیشاست. اتفاقی که بر اساس گفته های معاون شهردار تهران احتمالا در نیمه دوم سال رخ خواهد داد، در حالی که تا آن موقع پروژه زیرگذر به اتمام نرسیده است. اتفاقی که معلوم نیست رقم خوردنش چه بر سر ترافیک سنگین این مسیر خواهد آورد و شهروندان را به چه مشکلاتی مبتلا خواهد کرد.


درست مثل اتفاقی که در دیگر پروژه های ترافیکی جاری در تهران می‌افتد. انسداد مسیرهای عبوری و سرازیر کردن بار سنگین ترافیکی به محورهای دیگر (که آنها هم اغلب پرازدحام و مملو از گره های ترافیکی هستند) برای مدت های طولانی، با این دورنما که در آینده مشکل ترافیکی این مسیرها حل شود. بی آنکه بکوشیم تا اتمام پروزه های جدید، محورهای مشکل دار را به شیوه های مختلف باز نگه داشته و دست کم شهروندان را به بلایای بیشتر مبتلا نکنیم.


چیزی شبیه آن حکایت معروف که مناره را پیش از کندن چاه دزیدند! نسخه به روز و مدرنی از حکایت ضرب المثل گونه قدیمی که شاید روایت آن برای مدیران شهری در هرجای جهان موجب شگفت زدگی شان شود اما آنقدر در کشورمان عادی ست که برای ناظران هم سوال پیش نمی‌آورد. سوالی از این جنس که چگونه قرار است با برچیدن یک پل قدیمی با دو باند و بنای زیرگذری با سه باند، مشکل ترافیکی این منطقه را حل کرد؟ و اگر مشکل حل ترافیکی حل نشد، چه؟!

http://tabnak.ir/

-

--

-

-

-

-

-

--

کارت ویزیت لایه باز سالن زیبایی سالن زیبایی طرح لایه باز کارت ویزیت سالن زیبایی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه زنانه psd دانلود کارت ویزیت آرایشگاه زنانه کارت ویزیت آرایشگاه زنانه نمونه کارت ویزیت اراشگاه زنانه طرح لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه زنانه

بهترین پنل اس ام اس بهترین نوع پنل اس ام اس برترین پنل اس ام اس ویژگی بهترین پنل اس ام اس دکمه فراخوان دکمه فراخوان بنر button call to action دکمه فراخوان چیست انواع تبلیغات انواع تبلیغات در ایران انواع روش های تبلیغات روش های تبلیغات اینرتنتی سامانه پیامک ارسال پیامک سامانه ارسال پیامک پنل اس ام اس تبلیغات بنری رایگان تبلیغات رایگان در سایت های پربازدید روش تبلیغات بنری رایگان کارت ویزیت لایه باز بیمه پاسارگاد کارت ویزیت بیمه پاسارگاد دانلود طرح لایه باز بیمه پاسارگاد نقشه ایران دانلود نقشه ایران طرح لایه باز نقشه ایران طرح لایه باز نقشه ایران به تفکیک استانی نقشه ایران psd

طرح تحریم های جامع ایران در سنای آمریکا با اکثریت آرا تصویب شد

طرح تحریم های جامع ایران در سنای آمریکا با اکثریت آراء تصویب شد

پس از آنکه مجلس نمایندگان‌ آمریکا، با ۴۱۹ رأی موافق در برابر تنها ۳ رأی مخالف، قاطعانه طرح تحریم های جامع ایران، روسیه و کره شمالی را تصویب کرد، سنای آمریکا نیز با اکثریت قاطع، این طرح تحریمی را تصویب کرد و هم اکنون برای اجرایی شدن، تنها به امضای رئیس جمهور آمریکا نیازمند است.


به گزارش «تابناک»، سنای آمریکا، طرح تحریم ایران، روسیه و کره شمالی را با اکثریت قاطع آرا تصویب کرد و برای قانون شدن، تنها نیازمند امضای رئیس جمهوری آمریکا خواهد بود.

از مجموع صد سناتور حاضر در جلسه رأی‌گیری، فقط «برین سندرز» و «رند پاول» رأی منفی دادند و مابقی 98 سناتور به طرح تحریم‌های جامع ایران «آری» گفتند.


در همین راستا، سناتور مایک انزی در اظهاراتی در صحن سنا اعلام کرد: طرح تحریم های روسیه شامل تحریم های ایران و کره شمالی نیز هست.


در ادامه این جلسه، سناتور بن کاردین نیز گفت: با این تحریم‌ها پاسخ قاطعی به تهاجم روس‌ها می‌دهیم.


وی افزود: بخش ایرانی این تحریم‌ها، مربوط به مسائل غیرهسته‌ای چون حمایت از تروریسم و عملکرد حقوق‌بشری این کشور است و هیچ تناقضی با برجام ندارد.


این طرح پیش از این در سنا به رأی گذاشته شده بود، ولی با توجه به افزوده شدن تحریم روسیه و کره شمالی به آن، حالا یک طرح جدید ایجاد شده و سنا باید دوباره به آن رأی می‌داد.

طرح تحریم های جامع ایران در سنای آمریکا با اکثریت آراء تصویب شد

گام بعدی برای تبدیل شدن این طرح به یک قانون لازم‌الاجرا، اخذ امضای «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکاست که البته «سارا سندرز»، سخنگوی کاخ سفید دیشب اعلام کرد، ترامپ مخالفتی با تحریم این سه کشور ندارد.


با این حال، با توجه به وجود تحریم‌های روسیه در داخل متن این طرح، پیش از این، منابع مطلع از بی‌میلی ترامپ به امضای آن خبر داده بودند.


اگر ترامپ از امضاى طرح خوددارى کند، مصوبه به کنگره بازگشته، دوباره به رأى گذاشته شده و در صورت کسب رأى مثبت دو سوم نمایندگان هر یک از مجلس ها، لازم الاجرا مى شود.


گفتنی است، در مراسم رأی گیری این طرح در مجلس نمایندگان آمریکا، سه نماینده به نام های «جاستین آماش»، «جیمی دانکن» و «توماس ماسی» به این لایحه رأی منفی دادند. بدین ترتیب، لایحه مزبور با ۴۱۹ رأی موافق در برابر تنها ۳ رأی مخالف (۰.۷ درصد آرا) به تصویب رسید.


بخشی از این طرح، پیشتر در پانزدهم ژوئن سال جاری میلادی با ۹۸ رأی از میان صد سناتور عضو مجلس سنای آمریکا تصویب شده بود و اکنون با مصوبه مجلس نمایندگان این کشور، تنها منتظر امضای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکاست تا به قانون تبدیل و اجرایی شود.

http://tabnak.ir/

-

--

-

-

-

-

-

--

کارت ویزیت لایه باز سالن زیبایی سالن زیبایی طرح لایه باز کارت ویزیت سالن زیبایی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه زنانه psd دانلود کارت ویزیت آرایشگاه زنانه کارت ویزیت آرایشگاه زنانه نمونه کارت ویزیت اراشگاه زنانه طرح لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه زنانه

بهترین پنل اس ام اس بهترین نوع پنل اس ام اس برترین پنل اس ام اس ویژگی بهترین پنل اس ام اس دکمه فراخوان دکمه فراخوان بنر button call to action دکمه فراخوان چیست انواع تبلیغات انواع تبلیغات در ایران انواع روش های تبلیغات روش های تبلیغات اینرتنتی سامانه پیامک ارسال پیامک سامانه ارسال پیامک پنل اس ام اس تبلیغات بنری رایگان تبلیغات رایگان در سایت های پربازدید روش تبلیغات بنری رایگان کارت ویزیت لایه باز بیمه پاسارگاد کارت ویزیت بیمه پاسارگاد دانلود طرح لایه باز بیمه پاسارگاد نقشه ایران دانلود نقشه ایران طرح لایه باز نقشه ایران طرح لایه باز نقشه ایران به تفکیک استانی نقشه ایران psd

12